piątek, 20 lipca 2012

Nagroda pocieszenia :)

Wczoraj dostałam 3 prześliczne broszki, przypinki, czy jak to tam można nazwać od NATKKI jako nagrodę pocieszenia za candy ;>. Te ich żywe kolory, po prostu super, na pewno mi się przydadzą :)

Zobaczcie same: 



Biorę jeszcze udział w rozdaniu na stronie: http://swiat-natury.blogspot.com/2012/06/moje-pierwsze-rozdanie-zapraszam-po.html Do wygrania m.in. ta wspaniała spódniczka ze zdj. poniżej, polecam :)





A tak wgl. to wiem, wiem, dawno nie wchodziłam, ale cóż. Szkoła zajmowała mi cały wolny czas ;c 
Teraz postaram się jakoś sprężyć i dodawać posty, choć i tak nikt ich nie czyta, ale oj tam :P 
Potem jeszcze coś dodam :). Buziaki ;*

3 komentarze:

  1. Czyta czyta :) Najważniejsze to pisać dla siebie- czytelnicy się zjawią z czasem :) zresztą na pewno masz już niejednego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te broszki :D Dziękuję za udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czytają ;P czytają :D

    OdpowiedzUsuń