piątek, 20 lipca 2012

Omnomonomomn, Pezet *-*

Obiecałam kolejnego posta dzisiaj, więc jest :>

Jakoś dzisiaj non stop słucham TEJ
"Oo, lubię, gdy tańczysz na barze
ej, lubię, gdy patrzysz jak patrzę
ej, lubię, gdy bardzo się starasz 
jutro mówię na-na-na-na-na-nara." *-*


 i TEJ piosenki
"Wysyłamy dźwięki na koniec świata
Z WWA dzięków rajd, Paryż-Dakar
Ja i Auer tak jak Puff i Big Poppa
Wysyłamy dźwięk made in Wawa."

No zakochałam się po prostu *-*


+ Tu jeszcze taki obrazek zrobiony z nudów <Photoshop>. Wiadomo, nic takiego mega, bo pierwszy raz robiłam SAMA, ale zawsze coś ;)


2 komentarze:

  1. fajny blog, i obrazek megaa :)
    P.S.Zajrzyj do mnie zrobiłabyś mi jakiś nagłówek? motyw dowolny :) P.S.Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja siostra słucha Pezeta:) zapraszam do mnie na biżuteryjne słodkości:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń